lauantai 13. kesäkuuta 2020

Like a fool.

Minä niin rakastan näitä aamuja, kun herään unen loppuessa, ikkuna on auki. Katson yön aikana kertyneet viestit puhemestani, kuuntelen minulle lähetetyt oudot musiikit, nousen, puen hullukissanainenkaftaanini, keitän liian vahvaa kitkerää kahvia enkä syö aamupalaa. Haahuilen, pesen hampaat, avaan takaoven ja käyn tervehtimässä omenapuuta. Nurmikko on yhdestä kohdasta kylmää ja märkää ja toisesta kuumaa ja höyryävää. Spotify tarjoilee minulle päivän suosistukset. Ja jälleen elämässäni tapahtuu jotain uutta ja yllättävää.

Tämä on ihan vain minun, kokonaan minun tämä elämä, tämä kesä, tämä kesä joka tunkee ovesta, olohuoneen ikivanha mosaiikkiparketti jolla tanssin ja jonka hionnan ja puolihimmeän lakkauksen työn osuudesta saan kotitalousvähennyksen.

Tämä soi nyt.




2 kommenttia: